Diskuse
Pokladní jsou taky jen lidé
Děkujeme za pochopení.
S23t17a67n87i55s64l96a66v 71M79í95č44e11k
Děkuji za podporu zde diskutujícím. Vážím si toho.
E16v24a 70K40a72š65p39á74r85k80o61v38á
Závěr pro pokladní: Nebuďte nepříjemné, zamračené, nebo nedej bože neslušné..................
To máte jistě pravdu, ale když nemůžete jít tam, kde i císař pán chodil pěšky, těžko se budete usmívat...Nejsem pokladní, jen pracují v montovně, ale i tam je problém, aby vás osoba k tomu určená, šla vystřída......
S60t29a41n20i21s86l51a50v 54M26í44č37e85k
Proto píšu: nedejte se! Inspirujte se akcí pokladních v Makru.
J50a93k50u24b 92Z77e57m67á20n77e68k
Mě ani nevadí, když má pokladní špatnou náladu. V takové práci a navíc s lidma bych přeskočil tu naštvanou fázi a rovnou vraždil, zhruba po půl hodině. Ale když se mění s druhou pokladní a 5! minut přesně probírají, co si koupily ke svačině a rostoucí fronta jim za zády pomalu začíná připomínat umělecký soubor irského tance, jak netrpělivě přešlapuje...
S22t71a50n30i24s28l40a91v 92M46í88č90e82k
A v té situaci byste měl nasadit postoj chápavého člověka, který ví, že pokladní jsou taky jen lidé. Potřebují na záchod, potřebují svačinu, potřebují přiměřený odpočinek. Jednou jsem pustil před sebe zaměstnankyni (v Albertu) se svačinou. Lidi prskali... Ale proč? Že se zdrželi 30 sekund? Hrůůůůůza!
O88d44s11t51r85a14n78ě52n59ý 49U88ž60i76v73a50t61e58l
S53t88a56n27i69s51l29a33v 56M10í49č82e66k
Přesně tak. Jde vidět, že vám nejsou lhostejné. Že je to dobrý pocit, když potom odejdete? Já se vždycky cítím úplně skvěle, když navodím úsměv někomu, koho ani neznám.
M32a61r13t67i34n 58I75r16e80i16n
Souhlasím s panem autorem, jsem taky na pokladní (a nejen na ně, i na servírky, atd.) vždy příjemný, usmívám se na ně, pozdravím je jako první a nahlas a pokud mají na levém ňadru cedulku se svým jménem, tak je tím jménem i oslovím. Takovou pokladní ještě nikdy neurazilo, když jsem jí při vracení drobných řekl například "Děkuji, Zuzko."
S97t26a62n31i61s69l47a54v 89M39í43č92e98k
Moc dobře děláte. Jde vidět, že vám nejsou lhostejné.
R43a64d29e92k 81P28r39o13c39h68á92z26k37a
Já se usmívám na všechny (tedy nejen na pokladní, obecně, dokonce i na úřednice na finančáku). Někdy to pomáhá, někdy ne. Někdy je pokladní v pohodě a někdy z každého jejího pohybu čiší přání dělat cokoliv jiného, jen ne sedět za pokladnou Pak si jen řeknu "holka, měla ses líp učit" a provokativně se usmívám dál.
E18v48a 91K84a52š72p82á57r11k17o29v67á
Třeba si nekoupila diplom v Plzní
N62a18ď54a 59D52u32b39c61o68v12á
Já nevím, ale myslím si, že zaměstnanci ve službách nemohou čekat vzájemně příjemnou reakci. K jejich zaměstnání patří, že musí být milí a příjemní ke všem, ať jsou jim protějšky sympatické či ne a jestli se jejich protějšky, které obsluhují mračí, či smějí. Zaměstnanci by to měl mít v popisu práce, kdežto zákazník ne, klidně může být smutný, naštvaný, nebo doonce i hluchoněmý . To tak alespoň podle starých filmů bývávalo...
K93l86á50r13a 68T56ů69m14o33v23á
Musí umět něco skousnout, ale proč jim to ztěžovat?
J38u16l97i54u90s 29C26h85a63l22o72u23p65k31a
Vždycky když čtu o chudácích pokladních, kladu si otázku, co se v životě naučily resp. nenaučily, že skončily takhle? Pokud někdo neumí nic, než posunovat zboží po páse, tak se asi v životě moc neuplatní, co myslíte?
S57t78a26n69i86s75l86a16v 44M35í89č64e31k
Možná není jiná možnost zaměstnání? Ale já se snažil spíše vyzdvihnout ty otrlé, ty co to umí, co mají blbce na háku.
- Počet článků 10
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 757x