Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

S21t66a33n25i69s41l16a62v 68M60í12č95e97k 3988705105976

Děkuji za podporu zde diskutujícím. Vážím si toho.

0/0
9.3.2014 21:28

E31v43a 23K68a71š56p30á26r59k51o42v57á 7610691269372

Závěr pro pokladní: Nebuďte nepříjemné, zamračené, nebo nedej bože neslušné..................

To máte jistě pravdu, ale když nemůžete jít tam, kde i císař pán chodil pěšky, těžko se budete usmívat...Nejsem pokladní, jen pracují v montovně, ale i tam je problém, aby vás osoba k tomu určená, šla vystřída......:-P

0/0
9.3.2014 16:54
Foto

S47t23a70n86i74s84l86a87v 93M93í80č83e48k 3458955185476

Proto píšu: nedejte se! Inspirujte se akcí pokladních v Makru. :-)

0/0
9.3.2014 18:26

J68i75t52k78a 74G52o93t75t93e53r81o63v29á 4211973419791

R^ hezky napsáno:-)

+1/0
9.3.2014 16:13

J69a61k56u38b 21Z55e58m36á79n76e62k 2494413211158

Mě ani nevadí, když má pokladní špatnou náladu. V takové práci a navíc s lidma bych přeskočil tu naštvanou fázi a rovnou vraždil, zhruba po půl hodině. Ale když se mění s druhou pokladní a 5! minut přesně probírají, co si koupily ke svačině a rostoucí fronta jim za zády pomalu začíná připomínat umělecký soubor irského tance, jak netrpělivě přešlapuje...

0/0
9.3.2014 12:58
Foto

S45t49a24n11i50s83l67a48v 28M91í97č90e42k 3168395735696

A v té situaci byste měl nasadit postoj chápavého člověka, který ví, že pokladní jsou taky jen lidé. Potřebují na záchod, potřebují svačinu, potřebují přiměřený odpočinek. Jednou jsem pustil před sebe zaměstnankyni (v Albertu) se svačinou. Lidi prskali... Ale proč? Že se zdrželi 30 sekund? Hrůůůůůza! :-P

+1/0
9.3.2014 18:30

P85e16t65r 35P55a90l39e63č95e30k 3480715274232

Souhlasím. Na pokladní v obchodě, ale i na úřednice od kterých něco potřebuju jsem zvyklý se usmívat, a jednat s nimi slušně a příjemně. Vždycky se mi to vyplatilo, získal jsem za to od nich úsměv, slušnost, příjemné chování a maximální snahu mi pomoci.

Pokladní v obchodě je práce otřesná a namáhavá a ten kdo ji vykonává není  méněcenný aby si nezasloužil odpověď na pozdrav a poděkování.

+7/0
9.3.2014 12:34
Foto

S53t22a69n58i83s70l83a40v 39M84í92č18e20k 3298575665926

Přesně tak. Jde vidět, že vám nejsou lhostejné. Že je to dobrý pocit, když potom odejdete? Já se vždycky cítím úplně skvěle, když navodím úsměv někomu, koho ani neznám.

0/0
9.3.2014 18:34

P72e46t88r 79P55a14l49e19č92e32k 3700855874472

Ano, je.

+1/0
9.3.2014 18:59

M98a55r73t83i46n 30I45r80e89i97n 5110752360502

Souhlasím s panem autorem, jsem taky na pokladní (a nejen na ně, i na servírky, atd.) vždy příjemný, usmívám se na ně, pozdravím je jako první a nahlas a pokud mají na levém ňadru cedulku se svým jménem, tak je tím jménem i oslovím. Takovou pokladní ještě nikdy neurazilo, když jsem jí při vracení drobných řekl například "Děkuji, Zuzko."

+4/0
9.3.2014 12:29
Foto

S62t81a28n43i47s62l54a97v 79M34í72č65e65k 3188735775606

Moc dobře děláte. Jde vidět, že vám nejsou lhostejné. R^

0/0
9.3.2014 18:36

M69a52r96t55i18n 64I54r72e30i71n 5370652970812

Nejsou. A všiml jsem si, že to umějí ocenit.:-)

0/0
9.3.2014 19:28
Foto

S53t37a23n68i40s50l51a52v 49M83í53č56e93k 3598725635786

Výborně! :-)

0/0
9.3.2014 19:30

R25a30d50e16k 82P52r17o72c63h87á74z42k82a 2703239358

Já se usmívám na všechny (tedy nejen na pokladní, obecně, dokonce i na úřednice na finančáku). Někdy to pomáhá, někdy ne. Někdy je pokladní v pohodě a někdy z každého jejího pohybu čiší přání dělat cokoliv jiného, jen ne sedět za pokladnou :-) Pak si jen řeknu "holka, měla ses líp učit" a provokativně se usmívám dál.

+2/−1
9.3.2014 12:23

E90v22a 37K94a14š46p19á27r10k57o70v63á 7170601239562

Třeba si nekoupila diplom v Plzní;-D

0/0
9.3.2014 16:58

R17a57d92e82k 60P12r31o39c26h32á77z86k63a 2743509708

To funguje jen na politiky a státní úředníky. Všude jinde se ptají co člověk opravdu umí a ne jaké na to má potvrzení :-)

+1/0
9.3.2014 19:35
Foto

N85a79ď33a 81D51u51b76c20o82v41á 7875820934455

Já nevím, ale myslím si, že zaměstnanci ve službách nemohou čekat vzájemně příjemnou reakci. K jejich zaměstnání patří, že musí být milí a příjemní ke všem, ať jsou jim protějšky sympatické či ne a jestli se jejich protějšky, které obsluhují mračí, či smějí. Zaměstnanci by to měl mít v popisu práce, kdežto zákazník ne, klidně může být smutný, naštvaný, nebo doonce i hluchoněmý :-). To tak alespoň podle starých filmů bývávalo...

+1/−6
9.3.2014 12:01
Foto

K18l56á37r60a 85T74ů22m30o52v39á 2193164647878

Musí umět něco skousnout, ale proč jim to ztěžovat?;-)

+3/0
9.3.2014 12:18
Foto

S23t41a39n46i82s29l92a31v 79M88í73č64e16k 3268715775706

Přesně!

+1/0
9.3.2014 12:20
Foto

S42t56a31n86i68s40l35a23v 64M95í72č59e80k 3518425455216

No já chtěl říct, že například ten úsměv je od zákazníka pro pokladní příjemný a to moc. No a v konečném důsledku má dobrý pocit i zákazník. Já tedy mám dobrý pocit, když někomu navodím úsměv na rtech. A to neplatí zdaleka jen o pokladních.

+3/0
9.3.2014 12:19

P32e68t98r 58P46a21l25e25č35e56k 3700215194162

Ano, zákazník má právo mít kyselou tlamu, neodpovědět na pozdrav a nepoděkovat i tehdy když chování pokladní bylo bezchybné. Což nic nemění na tom že je to ubohost a toto právo ať si nabouchá do ucha.

+2/0
9.3.2014 12:39

J14u79l61i47u72s 18C65h36a71l97o20u68p64k96a 4572309180311

Vždycky když čtu o chudácích pokladních, kladu si otázku, co se v životě naučily resp. nenaučily, že skončily takhle? Pokud někdo neumí nic, než posunovat zboží po páse, tak se asi v životě moc neuplatní, co myslíte?

0/−8
9.3.2014 11:54
Foto

S32t70a14n48i18s70l83a19v 20M71í53č15e77k 3528525855666

Možná není jiná možnost zaměstnání? Ale já se snažil spíše vyzdvihnout ty otrlé, ty co to umí, co mají blbce na háku.

+5/0
9.3.2014 12:17

J54i10t89k93a 71G12o65t42t37e59r35o51v59á 4271763369611

divil byste se, co je za pokladnami lidí s sš, vyšším nebo vysokoškolským vzděláním a ty důvody jsou opravdu různé;-)

+4/0
9.3.2014 16:11

M88o86n44i98k41a 52R76o87l98l55o63v27á 5923422266215

Nesmíte ostatní soudit podle sebe.............

0/0
9.3.2014 21:19



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.