Diskuse

Nechoďte mi přes koleje!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J83o35s95e28f 89P52o17t98r

12. 1. 2014 0:30

Pan Trčálek,

mi vzal část tototo vtipu :

Přijdou příslušníci VB na kontrolu na ČSD. Rozhlédnou se a vidí, že v dálce se koleje sbíhají. Velitel říká, to bude nějaká sabotáž, musíme to prověřit, A tak běží a běží, pak se jeden ohlédne a říká "ale mi jsme to přeběhli" ty koleje se sbíhají na druhé straně.´Tak se otočí a běží zpátky. A tak jak tam pobíhají, vyjde náčelník stanice a volá na ně       " neběhejte mi tady po trati". Načež  veliel dotčeně odpoví " my nejsme žádní potrati, my jsme příslušníci VB"

0 0
možnosti

Nechoďte mi tu po trati! My nejsme potrati, ale policajti...

0 0
možnosti

P85e18t51r 97F39o86j61t60í61k

11. 1. 2014 17:52

Mě fascinuje, že berete hroznou smrt za lepší případ a stav bez nohy a půlky ruky za ten horší....8-o

0 0
možnosti

P28a83v39e16l 67M30a42r38e10š

11. 1. 2014 18:24

V tomto případě je smrt ten lepší případ.Vzdy říkám,ze je lepší při bouračce umřít než skončit na kriplkáře

0 0
možnosti
Foto

Přes koleje vám budu chodit. Zrovna v těch Strašnicích to dělám běžně, než je zruší ;-). Ale ta sluchátka si sundám. Rozhlédnu se na přímý úsek směrem k Hostivaři a zaposlouchám, zda se neblíží něco ze zatáčky od Vršovic. Většinou přecházím po odjezdu budějovického rychlíku tak, že jsem si jistý, že za ním ještě další vlak jet nemůže (mohl by jet souběžně, ale to je hodně nepravděpodobné, ale přesto se raději zaposlouchám). Na koleje vlezu jen v případě, že jsem přesvědčen, že nic nejede a žádný vlak z žádné strany nevidím ani neslyším. Když jsem měl zraněné koleno, tu lávku jsem použil. Lepší pajdat do schodů, než nebýt schopen rychle z kolejiště vyskočit.

0 0
možnosti

Víte, že víc chodců za rok 2012 (novější údaje nemám) přejel vlak, než kolik jich přejely automobily? Přitom přepravní výkon železnice je za ČR zhruba desetinový ve srovnání se silniční dopravou. Modleme se, aby si toho nevšimli zelení aktivisté, protože by zajisté vlaky zakázali. A bylo by těžké jim bránit, protože všechny důkazy by svědčily pro ně.

0 0
možnosti
Foto

To věřím, že je to tak. Asi i proto, že na silnici může řidič střetu zabránit, ale vlak bohužel nemá volant :-) a brzdná dráha se počítá na stovky metrů. 

 Zelení aktivisti: Pobavil jste mne;-D No ještě to tak, zrušit vlaky. To by teda byl gól.

0 0
možnosti