Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J86o50s87e11f 25P95o55t54r 6270871297139

Pan Trčálek,

mi vzal část tototo vtipu :

Přijdou příslušníci VB na kontrolu na ČSD. Rozhlédnou se a vidí, že v dálce se koleje sbíhají. Velitel říká, to bude nějaká sabotáž, musíme to prověřit, A tak běží a běží, pak se jeden ohlédne a říká "ale mi jsme to přeběhli" ty koleje se sbíhají na druhé straně.´Tak se otočí a běží zpátky. A tak jak tam pobíhají, vyjde náčelník stanice a volá na ně       " neběhejte mi tady po trati". Načež  veliel dotčeně odpoví " my nejsme žádní potrati, my jsme příslušníci VB"

0/0
12.1.2014 0:30

A35n14t46o65n35í80n 42T30r73č22á68l36e80k 6299124336137

Nechoďte mi tu po trati! My nejsme potrati, ale policajti...

0/0
11.1.2014 18:12

P60e88t95r 84F84o86j58t69í39k 4350115924720

Mě fascinuje, že berete hroznou smrt za lepší případ a stav bez nohy a půlky ruky za ten horší....8-o

0/0
11.1.2014 17:52

P58a53v83e13l 58M82a76r37e76š 7652681766362

V tomto případě je smrt ten lepší případ.Vzdy říkám,ze je lepší při bouračce umřít než skončit na kriplkáře

0/0
11.1.2014 18:24
Foto

M73a81r61t29i95n 92Š32u51b65r98t 1335281504265

Přes koleje vám budu chodit. Zrovna v těch Strašnicích to dělám běžně, než je zruší ;-). Ale ta sluchátka si sundám. Rozhlédnu se na přímý úsek směrem k Hostivaři a zaposlouchám, zda se neblíží něco ze zatáčky od Vršovic. Většinou přecházím po odjezdu budějovického rychlíku tak, že jsem si jistý, že za ním ještě další vlak jet nemůže (mohl by jet souběžně, ale to je hodně nepravděpodobné, ale přesto se raději zaposlouchám). Na koleje vlezu jen v případě, že jsem přesvědčen, že nic nejede a žádný vlak z žádné strany nevidím ani neslyším. Když jsem měl zraněné koleno, tu lávku jsem použil. Lepší pajdat do schodů, než nebýt schopen rychle z kolejiště vyskočit.

0/0
11.1.2014 17:37

R87a95d94e54k 40P37r11o63c24h51á77z69k28a 2553759828

Víte, že víc chodců za rok 2012 (novější údaje nemám) přejel vlak, než kolik jich přejely automobily? Přitom přepravní výkon železnice je za ČR zhruba desetinový ve srovnání se silniční dopravou. Modleme se, aby si toho nevšimli zelení aktivisté, protože by zajisté vlaky zakázali. A bylo by těžké jim bránit, protože všechny důkazy by svědčily pro ně.

0/0
11.1.2014 16:41
Foto

S32t37a17n57i23s76l18a20v 38M17í69č31e91k 3548605845186

To věřím, že je to tak. Asi i proto, že na silnici může řidič střetu zabránit, ale vlak bohužel nemá volant :-) a brzdná dráha se počítá na stovky metrů. 

 Zelení aktivisti: Pobavil jste mne;-D No ještě to tak, zrušit vlaky. To by teda byl gól.

0/0
11.1.2014 16:56

R66a88d41e80k 20P37r48o35c20h66á19z51k35a 2743759758

Tak je třeba nezruší, ale do všech lokomotiv se povinně budou instalovat volanty ;-D

0/0
11.1.2014 18:56
Foto

A82d75é94l20a 91M13o20j86ž84í25š33o66v79á 9707693904916

Chtěla jsem napsat něco podobného. Lidi si myslí, že strojvedoucí střetu zabrání pokud je uvidí 20 metrů před vlakem:(

0/0
11.1.2014 22:03

I61v60o 65H43l11a22v10ů68n31ě12k 1199980679128

Je to tak, ale pokud vím, v těch statistikách nejsou zvlášť sebevraždy, myslím, že na železnici je jich víc.

0/0
11.1.2014 16:58



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.