Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Promiňte - a bilbordy VOLTE ZEMANA jí nevadí?

1 0
možnosti

Kočkohůlky?

Jinak máte pravdu, že v některých zařízeních pro seniory podobnou manipulaci s volbami zažili, ale nevyšlo to úplně. Také agitace mezi mládeží není ničím novým, ale to všechno už tu asi někdy bylo.

Lidé však používají vlastní rozum častěji, než si tzv. odborníci myslí; zvlášť, když volby jsou tajné a ještě požád svobodné.

1 0
možnosti
Foto

Kočkohůlky je pseudonym jednoho pěkného městečka. Nechtěl jsem a nechci být obviňován, že jsem obvinil. :-)

Mě se tyhle agitky opravdu nelíbí. A v mém blogu líčím, že už dorazila i k psychicky slabším lidem, starým i mladým.

1 0
možnosti

Chápu, že kampaň něco stojí. Pak mohou být i podezřelé zdroje. Nikdo ovšem zatím nevypracoval tak mazaný - kořistnně sofistikovaný přístup, jako Miloš ! Od drancování Hejtmanství - přes vykuřování hotelů - přepych TV Barrandov - po nechtenně ověšenou republiku jeho portréty , (kniha). On ta to nemůže, to vše jeho příznivci, zeména soudruh Veleba. Tak pravil Miloš u škvarků, občane - zaplať mi to - Dělám to pro tebe ... , že ano .... Zadarmo - drahý prezident ... :-)

5 1
možnosti
Foto

Probůh, co je to za slátaninu? Co tím chtěl básník říci?

0 3
možnosti
Foto

Kéž bych mohl uvést pravé město a název oné charity...

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 757x
Mám všechny rád. Obzvláště ty, co se nevztekají a nedohadují se.

Seznam rubrik