Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

S61t53a20n67i15s91l61a71v 69M29í91č26e80k 3728375285286

Děkuji za podporu zde diskutujícím. Vážím si toho.

0/0
9.3.2014 21:28

E88v88a 31K79a30š96p47á77r71k25o56v54á 7190561679362

Závěr pro pokladní: Nebuďte nepříjemné, zamračené, nebo nedej bože neslušné..................

To máte jistě pravdu, ale když nemůžete jít tam, kde i císař pán chodil pěšky, těžko se budete usmívat...Nejsem pokladní, jen pracují v montovně, ale i tam je problém, aby vás osoba k tomu určená, šla vystřída......:-P

0/0
9.3.2014 16:54
Foto

S85t53a79n42i55s85l98a33v 95M15í49č70e71k 3328625385916

Proto píšu: nedejte se! Inspirujte se akcí pokladních v Makru. :-)

0/0
9.3.2014 18:26

J64i10t18k49a 82G41o56t71t89e42r75o14v26á 4591723349891

R^ hezky napsáno:-)

+1/0
9.3.2014 16:13

J93a29k57u84b 72Z12e88m97á83n24e56k 2764163491618

Mě ani nevadí, když má pokladní špatnou náladu. V takové práci a navíc s lidma bych přeskočil tu naštvanou fázi a rovnou vraždil, zhruba po půl hodině. Ale když se mění s druhou pokladní a 5! minut přesně probírají, co si koupily ke svačině a rostoucí fronta jim za zády pomalu začíná připomínat umělecký soubor irského tance, jak netrpělivě přešlapuje...

0/0
9.3.2014 12:58
Foto

S28t62a54n55i59s86l12a22v 32M70í65č53e33k 3288785545766

A v té situaci byste měl nasadit postoj chápavého člověka, který ví, že pokladní jsou taky jen lidé. Potřebují na záchod, potřebují svačinu, potřebují přiměřený odpočinek. Jednou jsem pustil před sebe zaměstnankyni (v Albertu) se svačinou. Lidi prskali... Ale proč? Že se zdrželi 30 sekund? Hrůůůůůza! :-P

+1/0
9.3.2014 18:30

P46e80t37r 43P79a17l91e97č28e50k 3980275984942

Souhlasím. Na pokladní v obchodě, ale i na úřednice od kterých něco potřebuju jsem zvyklý se usmívat, a jednat s nimi slušně a příjemně. Vždycky se mi to vyplatilo, získal jsem za to od nich úsměv, slušnost, příjemné chování a maximální snahu mi pomoci.

Pokladní v obchodě je práce otřesná a namáhavá a ten kdo ji vykonává není  méněcenný aby si nezasloužil odpověď na pozdrav a poděkování.

+7/0
9.3.2014 12:34
Foto

S82t91a23n84i63s15l26a73v 12M91í16č35e24k 3168575655786

Přesně tak. Jde vidět, že vám nejsou lhostejné. Že je to dobrý pocit, když potom odejdete? Já se vždycky cítím úplně skvěle, když navodím úsměv někomu, koho ani neznám.

0/0
9.3.2014 18:34

P14e68t78r 39P34a22l28e48č55e62k 3570415454122

Ano, je.

+1/0
9.3.2014 18:59

M94a32r74t81i61n 19I43r25e49i60n 5710782450362

Souhlasím s panem autorem, jsem taky na pokladní (a nejen na ně, i na servírky, atd.) vždy příjemný, usmívám se na ně, pozdravím je jako první a nahlas a pokud mají na levém ňadru cedulku se svým jménem, tak je tím jménem i oslovím. Takovou pokladní ještě nikdy neurazilo, když jsem jí při vracení drobných řekl například "Děkuji, Zuzko."

+4/0
9.3.2014 12:29
Foto

S54t91a84n49i61s70l94a57v 30M64í58č79e94k 3468185515686

Moc dobře děláte. Jde vidět, že vám nejsou lhostejné. R^

0/0
9.3.2014 18:36

M42a65r88t21i12n 48I33r95e56i45n 5880282280672

Nejsou. A všiml jsem si, že to umějí ocenit.:-)

0/0
9.3.2014 19:28
Foto

S55t76a90n93i62s76l18a78v 73M17í46č12e20k 3338805235956

Výborně! :-)

0/0
9.3.2014 19:30

R16a96d90e38k 22P55r24o51c53h61á52z14k35a 2153399118

Já se usmívám na všechny (tedy nejen na pokladní, obecně, dokonce i na úřednice na finančáku). Někdy to pomáhá, někdy ne. Někdy je pokladní v pohodě a někdy z každého jejího pohybu čiší přání dělat cokoliv jiného, jen ne sedět za pokladnou :-) Pak si jen řeknu "holka, měla ses líp učit" a provokativně se usmívám dál.

+2/−1
9.3.2014 12:23

E95v13a 13K13a52š54p73á60r62k90o80v74á 7100381989252

Třeba si nekoupila diplom v Plzní;-D

0/0
9.3.2014 16:58

R43a48d81e30k 36P38r42o30c76h51á19z25k64a 2743489128

To funguje jen na politiky a státní úředníky. Všude jinde se ptají co člověk opravdu umí a ne jaké na to má potvrzení :-)

+1/0
9.3.2014 19:35
Foto

N10a23ď30a 77D19u53b60c33o40v74á 7305730484515

Já nevím, ale myslím si, že zaměstnanci ve službách nemohou čekat vzájemně příjemnou reakci. K jejich zaměstnání patří, že musí být milí a příjemní ke všem, ať jsou jim protějšky sympatické či ne a jestli se jejich protějšky, které obsluhují mračí, či smějí. Zaměstnanci by to měl mít v popisu práce, kdežto zákazník ne, klidně může být smutný, naštvaný, nebo doonce i hluchoněmý :-). To tak alespoň podle starých filmů bývávalo...

+1/−6
9.3.2014 12:01
Foto

K24l61á37r70a 85T33ů18m73o66v69á 2813364107458

Musí umět něco skousnout, ale proč jim to ztěžovat?;-)

+3/0
9.3.2014 12:18
Foto

S58t94a87n52i78s67l98a24v 78M46í33č93e30k 3968955635226

Přesně!

+1/0
9.3.2014 12:20
Foto

S55t37a10n93i62s37l13a61v 77M97í36č55e60k 3948825535256

No já chtěl říct, že například ten úsměv je od zákazníka pro pokladní příjemný a to moc. No a v konečném důsledku má dobrý pocit i zákazník. Já tedy mám dobrý pocit, když někomu navodím úsměv na rtech. A to neplatí zdaleka jen o pokladních.

+3/0
9.3.2014 12:19

P73e44t86r 76P94a80l51e98č82e89k 3470915124202

Ano, zákazník má právo mít kyselou tlamu, neodpovědět na pozdrav a nepoděkovat i tehdy když chování pokladní bylo bezchybné. Což nic nemění na tom že je to ubohost a toto právo ať si nabouchá do ucha.

+2/0
9.3.2014 12:39

J77u13l57i35u98s 98C51h94a67l84o90u10p69k72a 4682279510501

Vždycky když čtu o chudácích pokladních, kladu si otázku, co se v životě naučily resp. nenaučily, že skončily takhle? Pokud někdo neumí nic, než posunovat zboží po páse, tak se asi v životě moc neuplatní, co myslíte?

0/−8
9.3.2014 11:54
Foto

S50t15a32n61i75s44l60a56v 57M93í79č46e65k 3698755865586

Možná není jiná možnost zaměstnání? Ale já se snažil spíše vyzdvihnout ty otrlé, ty co to umí, co mají blbce na háku.

+5/0
9.3.2014 12:17

J52i13t68k83a 54G72o78t75t12e85r93o21v78á 4401643489961

divil byste se, co je za pokladnami lidí s sš, vyšším nebo vysokoškolským vzděláním a ty důvody jsou opravdu různé;-)

+4/0
9.3.2014 16:11

M51o96n87i25k36a 22R74o52l50l56o25v31á 5283312346815

Nesmíte ostatní soudit podle sebe.............

0/0
9.3.2014 21:19



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.