Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J43o36s91e49f 33P94o67t55r 6500151297769

Pan Trčálek,

mi vzal část tototo vtipu :

Přijdou příslušníci VB na kontrolu na ČSD. Rozhlédnou se a vidí, že v dálce se koleje sbíhají. Velitel říká, to bude nějaká sabotáž, musíme to prověřit, A tak běží a běží, pak se jeden ohlédne a říká "ale mi jsme to přeběhli" ty koleje se sbíhají na druhé straně.´Tak se otočí a běží zpátky. A tak jak tam pobíhají, vyjde náčelník stanice a volá na ně       " neběhejte mi tady po trati". Načež  veliel dotčeně odpoví " my nejsme žádní potrati, my jsme příslušníci VB"

0/0
12.1.2014 0:30

A49n17t12o60n97í51n 91T94r86č30á84l36e15k 6379354656457

Nechoďte mi tu po trati! My nejsme potrati, ale policajti...

0/0
11.1.2014 18:12

P25e66t78r 79F35o17j70t38í17k 4590155214130

Mě fascinuje, že berete hroznou smrt za lepší případ a stav bez nohy a půlky ruky za ten horší....8-o

0/0
11.1.2014 17:52

P33a39v73e83l 70M53a52r74e52š 7682451856822

V tomto případě je smrt ten lepší případ.Vzdy říkám,ze je lepší při bouračce umřít než skončit na kriplkáře

0/0
11.1.2014 18:24
Foto

M97a66r83t87i79n 10Š75u70b79r22t 1155211104515

Přes koleje vám budu chodit. Zrovna v těch Strašnicích to dělám běžně, než je zruší ;-). Ale ta sluchátka si sundám. Rozhlédnu se na přímý úsek směrem k Hostivaři a zaposlouchám, zda se neblíží něco ze zatáčky od Vršovic. Většinou přecházím po odjezdu budějovického rychlíku tak, že jsem si jistý, že za ním ještě další vlak jet nemůže (mohl by jet souběžně, ale to je hodně nepravděpodobné, ale přesto se raději zaposlouchám). Na koleje vlezu jen v případě, že jsem přesvědčen, že nic nejede a žádný vlak z žádné strany nevidím ani neslyším. Když jsem měl zraněné koleno, tu lávku jsem použil. Lepší pajdat do schodů, než nebýt schopen rychle z kolejiště vyskočit.

0/0
11.1.2014 17:37

R55a85d48e68k 65P22r45o23c82h61á61z82k96a 2103399828

Víte, že víc chodců za rok 2012 (novější údaje nemám) přejel vlak, než kolik jich přejely automobily? Přitom přepravní výkon železnice je za ČR zhruba desetinový ve srovnání se silniční dopravou. Modleme se, aby si toho nevšimli zelení aktivisté, protože by zajisté vlaky zakázali. A bylo by těžké jim bránit, protože všechny důkazy by svědčily pro ně.

0/0
11.1.2014 16:41
Foto

S50t80a68n33i82s57l17a83v 44M41í90č28e28k 3738415255676

To věřím, že je to tak. Asi i proto, že na silnici může řidič střetu zabránit, ale vlak bohužel nemá volant :-) a brzdná dráha se počítá na stovky metrů. 

 Zelení aktivisti: Pobavil jste mne;-D No ještě to tak, zrušit vlaky. To by teda byl gól.

0/0
11.1.2014 16:56

R14a16d86e55k 98P71r10o76c46h83á85z86k50a 2263359898

Tak je třeba nezruší, ale do všech lokomotiv se povinně budou instalovat volanty ;-D

0/0
11.1.2014 18:56
Foto

A21d87é31l62a 92M67o20j53ž57í50š46o48v14á 9967253564546

Chtěla jsem napsat něco podobného. Lidi si myslí, že strojvedoucí střetu zabrání pokud je uvidí 20 metrů před vlakem:(

0/0
11.1.2014 22:03

I94v50o 10H66l82a73v43ů84n46ě94k 1179890589548

Je to tak, ale pokud vím, v těch statistikách nejsou zvlášť sebevraždy, myslím, že na železnici je jich víc.

0/0
11.1.2014 16:58



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.