Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

TEP kyčelního kloubu, den 0

Když vás sestra přijde "probudit" o půl páté ráno s tím, že dneska jdete pod kudličku, ale stejně jste nespal a spolubydla stále chrčí...

Fakt že jo. O půl páté ráno přišla sestra a hnala mě do sprchy. Ještě na své staré (ne)dobré kyčli jsem se do sociálního zařízení dostavil. "Hlavně tam nespadněte!" slyším přes dveře. "Ale co, kdyžtak bysme vás opravili, šak ste na ortopedii.", dodala sestřička. Touhle malou legrací den 0 začal. 

GDPR přátelé! Od této chvíle slavnostně prohlašuji, že mimo slovního spojení "nemocnice Kyjov" a "Kyjov", jsou všechna jména a příjmení pouhé smyšlenky. Pan Dozadjehlič neexistuje.

Když jsem se vysprchoval a dostal andělíčka, přišel můj doktor. Dáme vám tam vzhledem k vašemu věku méně invazivní implantát, to bude dobré! Mou hlavou však kolovalo něco o tom, ať mě co nejrychleji odvezou pryč od dědulka, který i takhle po ránu vyluzoval ty nepříjemné zvuky. Následně přišel sanitář pan Ohol Miho a oholil mi všechny místa, které by operací mohly být zastiženy. Bradu vynechal. Když se mi (stále jsem ležel na lůžku bez gatí) skláněl nad pro chlapa nejcennějším místem, chtěl jsem umřít. Ale nakonec se to povedlo bez komplikací. 

Pane Míčku tak jedem! Řekla mladičká a pohledná sestra. Dala mi pilulku, ať to prý spolknu. Později jsem zjistil, že to byl Diazepam. A jelo se. Juchůůůů.

V předsálí se mě anesteziolog Páteřbodnik ptal, jestli jsem připraven. Odpověděl jsem mu, že pokud má nějaký lék, který mě zbaví bolesti, tak mu za něj dobře zaplatím. Nesouhlasil a do páteře mi píchnul co měl. Sranda byla, že když mi tam tou jehlou zajel, levá (operovaná) noha mi udělala něco jako králičí útěk. Zahrabal jsem jak ten zajíc. To je dobrý pane Míčku, aspoň vím, že jsem se strefil. 

Převezli mě na sál. Pravou ruku, ve které jsem měl kanylu, dali vodorovně, levou ruku mi obvazem přikurtovali k takové tyčce přímo nad mýma očima. Naklonili mě na bok a teď nastal ten zásadní okamžik. Přišel pan Páteřbodnik. Pane Míčku co cítíte? Moje odpověď byla, že cítím dotek špendlíku. V pořádku, pravil pan Páteřbodnik.

---OFF---

------------

---ON---

Au to zabolelo! Vydržte pane Míčku, ještě dva stehy. Přátelé, celé jsem to prospal!

Zážitky z pooperační JIP budou příště. 

Kyčlím ZDAR!

Autor: Stanislav Míček | sobota 4.2.2023 10:57 | karma článku: 19,02 | přečteno: 592x
  • Další články autora

Stanislav Míček

TEP kyčelního kloubu, den 4: Domů!

Reverz. O tom se celkem dobře mluví, ale špatně se to dělá. Jednoduše řečeno, bylo by to na mě moc papírů!

10.2.2023 v 0:58 | Karma: 17,30 | Přečteno: 547x | Diskuse| Osobní

Stanislav Míček

TEP kyčelního kloubu, den 1,5 až 3: Karanténa

Krásné sobotní odpoledne. Jeden den po výkonu, RTG v pořádku, převezen na normální lůžko, rohlíček s máslíčkem v žaludku, ale dědulka na pokoji stále...

9.2.2023 v 21:22 | Karma: 14,65 | Přečteno: 438x | Diskuse| Osobní

Stanislav Míček

TEP kyčelního kloubu, den 0,5 až 1

Jednotka intenzivní péče. Těsně po probuzení jsem to vlastně nechápal. Myslel jsem, že si půjdu koupit kafé a potom bude oběd.

5.2.2023 v 5:00 | Karma: 19,52 | Přečteno: 689x | Diskuse| Osobní

Stanislav Míček

TEP kyčelního kloubu, den -1

Začne to bolestí a poté to nabere rychlý spád. Máte nekrózu hlavic pane Míčku, praví doktor. A jak se to řeší? Umělým kloubem. Aha...

4.2.2023 v 8:35 | Karma: 19,97 | Přečteno: 730x | Diskuse| Osobní

Stanislav Míček

Zemanovská charita

Spousta charitativních organizací tady u nás působí. Některé dokáží i pohnout žlučníkem. Tak jako tahle.

23.1.2018 v 8:00 | Karma: 22,65 | Přečteno: 606x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Ředitel ČT považuje Etický panel za důležitý. Hledá nové členy

24. dubna 2024

Před Velikonocemi rezignovali členové Etického panelu České televize (ČT) kvůli sporům s ředitelem...

Rusové ostřelovali Charkov, Ukrajinci zasáhli ropné sklady u Smolenska

24. dubna 2024  8:33,  aktualizováno  10:59

Sledujeme online Rusko útočilo střelami S-300 na Charkov. Poničené jsou čtyři obytné budovy, oznámil starosta...

Kdo pošle hlas do voleb z ciziny poštou, bude moci jít volit znovu a jinak

24. dubna 2024  10:57

Pravidla pro volby poštou ze zahraničí se ještě změní oproti tomu, jak to původně navrhla vláda....

Žena, která skočila s dětmi do Macochy, nechala dopis. Policie případ odložila

24. dubna 2024  10:22,  aktualizováno  10:55

Sebevražedný skok ženy se dvěma malými dětmi do propasti Macocha v Moravském krasu loni v létě...

  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 757x
Mám všechny rád. Obzvláště ty, co se nevztekají a nedohadují se.

Seznam rubrik